vrijdag 8 juli 2011

Prachtig boekje van Marit ontvangen!

Marit heeft op haar blog een prachtig klein boekje weggegeven, en ik ben de gelukkige die het in ontvangst mocht nemen!



Op de eerste bladzijde heb ik een haiku geschreven die ik vond in Marit haar blogbericht,
The story of .....

Meermin op het strand

kamt haar haren, wacht op hem

haar grote liefde
                                        Marit Barentsen


En buiten dat mooie boekje, heb je me ook nog een geweldig idee aan de hand gedaan. Door het boekje nu bij me te steken kan ik onderweg alle leuke, mooie, grappige en soms ook emotionele spreuken en gezegden die ik tegenkom noteren, om ze nooit meer kwijt te raken of te vergeten.
Op Marit haar blog een prachtig verhaal over een zeemeermin en haar grote liefde, en hoe Marit aan haar naam is gekomen.
Een aanrader om even te lezen.
http://www.maritspaperworld.com/blog/?p=2476

Daarnaast kreeg ik ook nog deze mooie zeemeermin bij mijn boekje opgestuurd.
Ontzettend leuk idee om de luchtbellen met een perl-pen op te vullen.

In overleg met Marit mocht ik dit op mijn blog plaatsen.

Nogmaals bedankt Marit, je boekje is meteen al in gebruik genomen!
   

3 opmerkingen:

  1. Ik ben heel blij dat het boekje bij jou een geweldig thuis heeft gevonden! En wat een eer, dat mijn haiku op de eerste pagina staat. Heel graag gedaan meis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wunderbarer HG- danke für den lieben Kommentar
    Elborgi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor de tip van de cuttlebug.. ik weet daar heel weinig vanaf omdat ik geen kaartenmaakster ben. Maar op onze "inloopochtend" hebben we zo'n ding..moet ik toch eens mee expirimenteren.
    Ik zal deze site doorgeven aan mijn maatjes daar die wel veel doen met kaarten en scrappen.
    Succes met deze leuke blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails