zondag 1 januari 2012

Kerstkaarten 2011 deel 5

Niet gestempeld, maar wel heel mooi gemaakt!
Kijk en geniet weer mee.

Deze kaart kreeg ik van mijn collega Astrid. Zij wilde mij een speciale kaart geven en had bij haar moeder een mooie kaart gezien, die haar moeder zelf had gemaakt. Astrid haar moeder stuurde de kaart voor mij naar Astrid, die het daarna weer aan mij gaf. Lief hè!

Van Astrid (en haar moeder)

Van Jannie

Van Sary

Van collega Margreet

Van André (bijna 85 jaar!), een makker van de moestuin

Van Tonny en Aljo (gemaakt op de computer met haar nieuwe computercursus voor beeldbewerking)

Van collega Trudy

    

1 opmerking:

  1. Ik kijk vaak hier bij je gekregen kaarten enz. Het is een geweldig idee dat ik wrs ga opvolgen. Want het krijgt de waardering die het verdiend. Je kreeg geweldige kaarten meid, echt prachtig! Gelukkig nieuwjaar Dat het jaar je nog verl van deze prachtstukken brengen mag. Lieve Groetjes van Janine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails